Mūzikai ir spēcīga ietekme uz cilvēku labsajūtu un, variējot mūzikas žanru, skaļumu un tempu, mainās arī cilvēku noskaņojumus. Svarīgi, lai klientu apkalpošanas vietās un uzgaidāmajās telpās skanētu piemērota mūzika, uzlabojot gan darbinieku, gan klientu noskaņojumu.
80%aptaujāto klientu apliecina, ka gaidot laiks paiet ātrāk, ja skan fona mūzika.
74%aptaujāto klientu, skanot fona mūzikai, kļūst iecietīgāki.
37 %aptaujāto uzskata, ka patīkama vide draudzīgu sarunu risināšanai apvienojumā ar atbilstošu mūziku, ir galvenie faktori, kas veicina izpratni un iecietību klientu vidū.
Domājot par klientu apkalpošanas vietām un uzgaidāmajām telpām, mūzika var būt arī daļa no zīmola atpazīstamības veidošanas, ar mūziku radot asociācijas par noteiktu vietu un brendu.
Fona mūziku var veiksmīgi izmantot klientu apkalpošanas telpās, padarot gaisotni draudzīgu un klientam patīkamu. Mūzikas atskaņošana ir īpaši nozīmīga, ja visus klientus uzreiz nevar apkalpot un viņiem kāds brīdis ir jāuzgaida. Ar šādām situācijām var saskarties gan bankā, gan pastā, gan medicīnas iestādē, kā arī daudzos citos uzņēmumos.
Gaidīšana rindās var būt īpaši nogurdinoša un līdz ar to mūzikas izvēlei ir jāpievērš papildus vērība. Būtiski ir ņemt vērā, ka veiksmīgi izvēlēta fona mūzika pozitīvi ietekmē arī darbinieku noskaņojumu. Mūzika var veicināt sarežģītu situāciju risināšanu, kas klientu apkalpošanā nav retums.
Vislabvēlīgāk uz cilvēkiem iedarbojas mūzikas temps, kas saskan ar pulsa ritmu, cilvēkam atrodoties komfortablos apstākļos.