Mūsdienās, kad ik dienu tiek izdoti jauni mūzikas ieraksti, piedzimst jaunaji talanti, arī slavu iemantojušās mūzikas zvaigznes uz veciem lauriem neguļ, bet liek lietā kā pieredzi, tā izdomu. Ko mēs varam mācīties no 2015.gada albumu mārketinga kampaņām?
Gada sākumā britu rokgrupa Kasabian deva klausītājiem iespēju virtuāli atrasties ar mūziķiem uz vienas skatuves. Bet vasaras sākumā, lai popularizētu savu jaunāko albumu Vulnicura, arī islandiete Bjorka klausītājiem piedāvā izdzīvot dziesmu Stonemilker 360 grādu lenķī.
Lai popularizētu albumu Mandatory Fun, komiķis Weird Al Yankovic vietnē youtube izvietoja kampaņu #8Videos8Days, liekot skatītājiem aizmirst par visām citām internetā atrodamajām parodijām. Albums Mandatory Fun iemantoja The Billboard 200 albuma topa pirmo vietu. Kampaņas izdošanos nodrošināja īstajā laikā izvietotie saturīgā bagāta humora video aktuālajās interneta vietnēs ne vien youtube, bet arī Nerdist, CollegeHumor, Yahoo, Funny Or Die un the Wall Street Journal.
Amerikāņu garāžroka grupa Eagles of Death Metal izsenis ir pazīstami ar savu politnekorekto humora izjūtu. Arī šogad, lai popularizētu oktobrī gaidāmo albumu Zipper Down, Džese Hjūzs kopā ar Queens of The Stone Age līderi Džošu Hommi, saģērbjoties fantastiskos tērpos, iesmej par mūzikas mārketinga stereotipiem
Madonnas 2015.gada albuma Rebel Heart dziesmas Living for Love video pirmizrāde notika ar aplikācijas snapchat starpniecību. Ieguvējas bija abas puses - snapchat prezentēja funkciju Discovery Tab kā jaunu reklāmas izvietošanas vietu, piesakot savas ambīcijas uz nobriedušākas auditorijas uzmanību. Savukārt Madonna izmantoja iespēju uzrunāt gados jaunāko klausītāju.