Populārā īsklipu platforma ‘‘TikTok’’ ceturtdien, 6. jūlijā, nākusi klajā ar savu mūzikas straumēšanas platformu - ‘‘TikTok Music’’, kas visnotaļ nopietni centīsies spēkoties ar tādiem insdustrijas milžiem kā ‘‘Spotify’’ un ‘‘Apple Music’’, vēsta medijs ‘‘Music Business Worldwide’’.
TikTok Globālās mūzikas attīstības nodaļas vadītājs Ols Obermans norāda, ka jaunajā platformā uzsvars tiks likts uz ‘‘TikTok’’ stipro pusi - jaunas mūzikas atklāšanu.
‘‘TikTok Music’’ jau ir ieguvis licences no trīs lielākajām mūzikas ierakstu kompānijām: ‘‘Universal Music Group’’, ‘‘Warner Music Group’’ un ‘‘Sony Music’’.
No 6. jūlijā jaunā mūzikas platforma uzsāks savu darbību Brazīlijā un Indonēzijā, taču vēl nav īsti skaidrības par to, kad tā būs pieejama citviet, jo ‘‘TikTok’’ šobrīd ir atsacījies komentēt šo jautājumu.
‘‘TikTok Music’’ aprakstīta kā ‘‘sociālā mūzikas straumēšanas vietne’’ ar ‘‘spēcīgu mūzikas jaunatklāšanas funkciju.’’ Zināms, ka straumēšanas servisam nebūs bezmaksas lietošanas opcijas un kā liela ekstra minēta iespēja klausīties ‘‘TikTok’’ populāro dziesmu fragmentu pilnās versijas. Kā arī uzsvērts, ka jaunā platforma palielinās mūziķu honorārus un radīs tiem pavisam jaunas iespējas.
Jaunā platforma sevī ietver arī tādas opcijas kā dziesmu meklēšanu pēc lirikām un iespēju dziedāt līdzi skaņdarbiem ar ‘‘dzīvajām karaoke lirikām’’. Kā arī pastāvēs iespēja atrast dziesmas pēc skaņas, tās ierakstot telefona mikrofonā, kas kalpos kā alternatīva aplikācijai ‘‘Shazam’’.
‘‘TikTok Music’’ lietošana Brazīlijā izmaksās 3.49 ASV dolārus mēnesī, taču Indonēzijā 3.25 dolārus.
Un nav nekāds pārsteigums, ka jau pāris gadu populārā īsklipu platforma izvēlējās tieši šos tirgus kā pirmos, kas piedzīvos jauno mūzikas straumēšanas aplikāciju. Vadoties pēc šī gada aprīļa datiem, Brazīlija ir ‘‘TikTok’’ trešais lielākais tirgus ar 84 miljoniem aktīviem lietotājiem. Indonēzija turpretim ir vietu augstāk ar 113 miljoniem lietotāju.
Lai gan nekas nav zināms par to, kad jaunā platformā pienāksies arī citu valstu mūzikas faniem, pavisam skaidrs ir tas, ka ņemot vērā ‘‘TikTok’’ straujos un masīvos panākumus līdz šim, tas ir tikai laika jautājums.