Tieši pirms Lieldienām straumēšanas servisu milzis paziņoja par kompānijas ‘Betty Labs’ iegādi. Kalifornijas štatā bāzētajai kompānijai pieder tiesības uz ‘‘dzīvo sarunu’’ aplikāciju ‘Locker Room’, vēsta medijs ‘Yahoo!’.
‘‘Fani jau kādu laiku jautājuši pēc dzīvā formāta satura iekš ‘Spotify’ platformas un esam patīkami saviļņoti paziņot, ka jau pavisam drīz viņu vēlmes piepildīsies,’’ medijiem atklāja ‘Spotify’ pārstāvis Gustavs Soderstroms.
‘Locker Room’ sevī ietver diskusijas par un ap sportu starp profesionāliem atlētiem un dzīvesveida entuziastiem. Zināms, ka tuvākajos mēnešos ‘Spotify’ plāno ievērojami paplašināt aplikācijas auditoriju, solot ‘‘uzlabotu dzīvā audio pieredzi’’ gan satura radītājiem, gan klausītājiem.
Straumēšanas serviss ‘‘dzīvajā saturā’’ izmantos savu mākslīgo intelekta tehnoloģiju, kas palīdzēs organizēt un personalizēt saturu attiecīgi katra klausītāja interesēm. Ļoti iespējams, ka tieši ar mākslīgā intelekta izstrādātajiem algoritmiem, kompānija apsteigs ‘Clubhouse’ un citus konkurentus.
Pandēmijas laikā popularitāti guvušais ‘‘dzīvais saturs’’ aizsākās ar aplikācijas ‘Clubhouse’ triumfu. Aplikācija nepilna gada laikā piesaistījusi teju 10 miljonus lietotāju un tās vērtība tuvojas viena miljarda dolāru atzīmei, liekot ‘Facebook’, ‘Twitter’ un citiem soc. medijiem radīt līdzīgus formātus.
Liela iespējamība, ka jaunais formāts tiks reklamēts ar platformai ekskluzīvu saturu – Džo Rogans podkāstus varēs translēt tiešraidē, kā arī mūziķiem būs iespēja spēlēt koncertus dzīvajā, reizē kontaktējoties ar klausītājiem.