Analizējot dziesmas popularitāti mūzikas atpazīšanas aplikācijā Shazam, mūzikas ierakstu kompānijas arvien biežāk atrod mūziķus - potenciālos publikas mīluļus.
Aplikāciju katru mēnesi izmanto 100 miljoni klausītāju, lai uzzinātu ko vairāk par mūziku, kas viņiem patīk, bet kuru viņi neatpazīst. Shazam nepārtraukti tiek uzlabota - no šī gada maija klausītājiem tiek dota iespēja dziesmas izpildītāju atpazīt vizuāli, piemēram, pēc albuma vāciņa vai plakāta. Shazam precīzi apkopotie dati ir noderīgi mūzikas industrijai, ne vien jaunu talantu atkāšanai, bet arī, piemēram, esošo zvaigžņu koncerttūru plānošanai. Shazam apkopo informāciju ne tikai par to, kad un cikos dziesmu kāds ir meklējis, bet arī par to, kurās valstīs un pilsētās dziesma visvairāk ir meklēta.
Shazam atnesa karjeras izrāvienu dziedātājai Reičelai Platenai (Rachel Platten), kuras dziesmas Fight Song 72 stundu laikā pēc publiskošanas tika meklēta tik daudzas reizes, ka atnesa dziedātājai līgumu ar ierakstu kompāniju Columbia Records. Bet Warner Music Group ir pirmā ierakstu kompānija, kas ar Shazam ir noslēgusi sadarbības līgumu. Vienošanās paredz, ka Warner Music Group dalīsies ienākumos ar Shazam, ja ar aplikācijas palīdzību atrastais mūziķis parakstīs līgumu ar ierakstu kompāniju.