Nav noslēpums, ka mūzikas industrijas viens no pēdējā laika lielākajiem palīgiem dziesmu popularizēšanā ir tiešsaistes sociālais tīkls TikTok, kurā lietotāji izvieto īsus video ar tajā pieejamajiem mūzikas fragmentiem, piedaloties dažādās pratībās, šoreiz plašus globālus panākumus guvusi muzikālās apvienības Studio Killers dziesma “Jenny”.
Studio Killers ir starptautiska elektropop animēta virtuālā grupa, kuras sastāvā darbojas vairākas personas no Anglijas, Dānijas un Somijas. Savu darbību apvienība aizsāka jau 2011. gadā, bet savu zelta laiku piedzīvo tieši šobrīd, kad viņu dziesma “Jenny” guvusi popularitāti vietnē TikTok. Dziesmas fragments izvietots jau vairāk kā 59 miljonos video ar tēmturi #ruinourfriendship.
Pateicoties pratībai, par dziesmu radusies interese arī mūzikas straumēšanas vietnē Spotify, kur tā sasniegusi vairāk kā 37 miljonus klausījumu, bet dziesmas video skatījums sniedzas pāri 61 miljonam vietnē YouTube. Latvijas Spotify Top 50 dziesma ir ierindojusies 32. vietā, no kā iespējams secināt, ka arī Latvijas sociālo tīklu lietotāji cītīgi seko globālajām tendencēm un dažkārt pat apsteidz pasaules lielvalstis.