Salīdzinoši Dānijā premium līmeņa straumēšanas servisu izmanto 43% iedzīvotāju, Zviedrijā un Norvēģijā 48%, bet Somijā 22%. T.Kyyrä šo rādītājus saista ar apstākli, ka Spotify ir radies Zviedrijā, bet straumēšanas servisa WiMp dzimšanas vieta ir Norvēģija. Somu speciālists arī vērsa uzmanību uz mūsdienu mūziķu praktiski neierobežotajām iespējām piesaitīt auditoriju un iegūt atpazīstamību, izmantojot tādas platformas kā Deezer un Spotify. T.Kyyrä arī norādīja uz potenciālo būtisko mūzikas patēriņa rādītāju pieaugumu kā Skandināvijā, tā Latvijā.
Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība (LaIPA) sadarbībā ar pētījumu un konsultāciju kompāniju "Kantar TNS" kopš 2016.gada veic pētījumus par mūzikas tirgus patēriņu Latvijā. Jaunākajā pētījumā, aptaujājot 1000 iedzīvotājus, secināts, ka absolūtais vairākums jeb 94% iedzīvotāju vecumā no 18 līdz 65 gadiem mūzikas ierakstus klausās vismaz reizi mēnesī, vidēji divarpus stundas dienā, un visbiežāk mūziku klausās radio, viedtālrunī un datorā.
Salīdzinoši visbiežāk izmantotie digitālie mūzikas ierakstu klausīšanas avoti Latvijā ir interneta vietne "Youtube.com" (44%) un straumēšanas platforma "Spotify" (36%). Aptaujas rezultātā secināts, iedzīvotāji mūzikas ierakstu iegādei gada laikā gatavi tērēt 30 līdz 50 eiro. Latvijā mēnesī straumēšanas vietnēs tiek veikti vidēji 670 000 klausījumi, un, pēc LaIPA izpilddirektores Lienas Grīnas teiktā, pašlaik izpildītāji par 100 000 klausījumiem var nopelnīt honorāru aptuveni 500 eiro vērtībā.
Dīdžejs un producents DJ Rudd jeb Rūdolfs Budze savā prezentācijā ieteica neaizmirst par vēl kādu nopietnu mūzikas straumēšanas spēlētāju SoundCloud, kas ir bijis svarīgākais karjeras atspēriena punkts ne tikai, piemēram, Amerikāņu reperim Post Malone, bet arī paša Rudd muzikālajam projektam Bandmaster. Rūdolfs diezgan niansēti atspoguļoja apvienības skaņdarba "About You" līkločus, kas sākušies tieši SoundCloud un rezultējušies ne tikai ar 270,000 klausījumu skaitu Spotify platformā, bet arī epastu no MTV balvas mūzikas redaktora.