Failu apmaiņas vietne WeTransfer ir atvēlējuši trešdaļu (900 miljonu skatījumus mēnesī) mākslinieka vai mūziķa darba popularizēšanai atvēlē pilnu savu lapu.
2016.gada pirmajos mēnešos WeTransfer plāno palaist mūzikas pleijeri, ar kuru pieteikt jauno dziesmu vai albumu. WeTransfer uzsver, ka neuzskata sevi par vietņu Spotify, Soundcloud u.c. konkurentiem, WeTransfer sevi redz kā noderīgu mūzikas mārketinga platformu, piedāvājot savus pakalpojumus kampaņas vajadzībām, nevis ikdienas lietošanai. Caur WeTransfer dziesmas jau ir publiskojuši Prince, Big Grams, Editors un Disclosure.
WeTransfer zīmos Eiropā ir labi zināms gan starp radošās industrijas pārstāvjiem, gan citu sfēru lietotājiem, taču ASV kompānijas atpazīstamības varētu būt lielāka. Tāpēc WeTransfer uzsākuši pārrunas ar mūzikas zvaigžņu Madonas, Džastina Bībera, Meganas Trainoras menedžmenta pārstāvjiem, lai šādi celtu WeTransfer atpazīstamību ASV.