Rudens un ziema tradicionāli ir amatnieku tirdziņu, izstāžu un gadatirgu laiks. Aukstajā periodā dzeram karstu šokolādi, apbrīnojam adītos cimdiņus, rakstainās vilnas zeķes un grebtās koka karotes. Mūzika gadatirgos un izstādēs palīdz apmeklētājiem labāk iejusties valdošajā atmosfērā. Tai ir arī spēcīga ietekme vispārējā noskaņojuma radīšanai.
Ar mūzikas palīdzību vien vienkāršu iknedēļas tirdziņu ziemā var pārvērst par Ziemassvētku gadatirgu, ja tirdziņā atskaņo Ziemassvētku vai tradicionālās latviešu dziesmas. Līdz ar to Ziemassvētku mūzikas radītā noskaņa var vedināt pircējus padomāt par svētku mielastam nepieciešamo un iegādāties kādu dāvanu.
Mūzika ir vienkāršs un efektīvs veids, kā dažādot gadatirgus noskaņu. Ar mūzikas palīdzību var papildus pievērst apmeklētāju uzmanību — noteiktam stendam vai priekšnesumam. Izstādēs izmantotā mūzika var būt gan piemērota izstādes tematikai, gan tikai kā fona mūzika, kas ļauj katram izstādes dalībniekam papildus mūziku izmantot savos stendos.
Mūzika ir arī nozīmīga mārketinga sastāvdaļa, ko, veiksmīgi izmantojot, var palielināt uzņēmuma peļņu. Mūzikas izmantošana, salīdzinājumā ar citiem reklāmas un mārketinga pasākumiem, ir viens no ekonomiskākajiem un emocionāli iedarbīgākajiem komunikācijas veidiem.
73% izstāžu apmeklētāju apstiprināja, ka mūzika ir svarīgs faktors izstādes atmosfēras veidošanā.
52% palielinās apmeklējums, ja izstāžu stendā atskaņo mūziku.
Sazinies ar Latvijas Izpildītāju un producentu apvienību LaIPA, lai noskaidrotu detalizētāk par licences nepieciešamību un izmaksām kultūras un sporta pasākumos, koncertos, svētkos, izstādēs, izrādēs, gadatirgos un citos pasākumos. Ja konsultācija nav nepieciešama, bet drīzumā grasies rīkot kādu pasākumu, klikšķini šeit, lai slēgtu līgumu.