Vai tu zināji, ka mūzika veikalos spēj būtiski ietekmēt tavus pirkšanas paradumus? European Journal of Scientific Research pētījumā atklājas dažādas pārsteidzošas lietas par patērētāju ieradumiem, kuras noteikti ir vērts zināt. Lasi tālāk!
1. Skaļa mūzika liek pircējam cauri veikalam doties straujāk, arī pirkuma lēmumus izdarot ātrāk. Piemēram, Jāņu laikā pārtikas veikalos skan skaļa, uzmundrinoša mūzika, un tu nedomājot saliec groziņā sieru ar ķimenēm, desiņas, majonēzi, picas mērci..
2. Lēna ritma mūzika ļauj pircējam veikalā uzturēties ilgāku laiku, tomēr iegādāties vairāk preču. Līdzīgi kā restorānos, tirdzniecības vietās, kur skan lēna, mierīga mūzika, apmeklētājiem ir iespēja relaksēti pieņemt pirkumu lēmumus.
3. Klasiskā mūzika jo īpaši ir "labas ziņas" luksusa preču veikalu īpašniekiem. Tie ir specializētie vīnu veikali, modes preces, ekskluzīvo auto saloni, utt. Klausoties klasisko mūziku fonā, pircēji dos priekšroku dārgākām un kvalitatīvākām precēm nekā, ja fonā tiktu atskaņoti TOP 40 radio hīti.
4. Arī restorānos klasiskā mūzika fonā veicina pircēju vēlmi iegādāties vairāk dažādu ēdienu, desertu, vīnu.
5. Tiesa, ir vietas, kur klasiskā mūzika galīgi neiederēsies. Piemēram, tīņu auditorijai paredzēts modes apģērbu veikals. Tur klasiskā mūzika drīzāk garlaikos, nevis uzmundrinās iegādāties jaunus džinsus.
6. Mazliet smieklīgs fakts, bet franču mūzika vīna veikalā veicina Francijas vīnu iegādi, kurpretī vācu mūzika - Vācijas vīnu iegādi. Nu, ko! Liksim fonā latviešu mūziku, lai veicinātu mūsu pašu produktu noietu !
7. Svarīgs fakts dažādu servisu un pakalpojumu sniedzējiem. Mūzikas skanēšana telefonā laikā, kad tiek gaidīts savienojums, veicina to, ka zvanītājs sagaidīs atbildi, nevis vienkārši pārtrauks zvanu.
8. Gaidīšanas laiks dažādās iestādēs, bankās vai poliklīnikās šķiet īsāks tad, ja fonā skan apmeklētājam tīkama mūzika.
Par to, kā izņemt savu atļauju mūzikas atskaņošanai veikalā, uzzini vairāk šeit!