Mūzika spēj uzlabot mūsu garastāvokli arī tad, ja par to īpaši nedomājam. Piemēram, nepacietīgi gaidot lielveikala rindā, satiekoties ar draugiem kafejnīcā vai meklējot īstās deju kurpes tirdzniecības centrā. Savukārt individuāli pielāgota muzikālā programma uzņēmumiem dod iespēju veidot savu unikālo vidi, kurā klientiem būs prieks atgriezties.
Arnis Stacēvičs stāsta:
“Programmas veidošanas kritērijs ir mana paša gaume - vai es pats šādu mūziku lielveikalā gribētu dzirdēt. Ja negribētu, tad skaņdarbs netiek iekļauts pleilistē.
Jāatceras, ka cilvēki uz veikaliem nenāk klausīties mūziku, ja vien nedodas uz mūzikas veikalu. Tāpēc mūzikas uzdevums ir patīkamas un možas atmosfēras radīšana.
Muzikālo programmu veido instrumentālā, chill out mūzika, kas nebūs atrodama topos. Popmūzika ātri kļūst apnicīga, turklāt mūsdienās tā ir kļuvusi agresīva. Vēl muzikālās programmas veidošanā svarīgs ir temps, lai tas nav ātrāks par cilvēka soļu ātrumu, un noteikti, lai nav iemidzinošs.
Tirdzniecības centriem sagatavotā muzikālā programma būs dzirdama gaiteņos un laukumos. Programma ir vidēji 22 – 24 stundas gara un ik pārdienas tiek mainīta un pārmiksēta. Tirdzniecības centra nomnieks savā veikalā atskaņos sniegtajiem pakalpojumiem atbilstošu mūziku, piemēram, sporta veikalā mūzika būs enerģiskāka.”
Programmas veidošanā sadarbojoties ar specializētu uzņēmumu, pakalpojuma cenā ietilps gan pleilistes sagatavošana, gan nokārtotas fonogrammu reproducēšanas līguma formalitātes, gan vietējās lielveikala un nomnieku veikalu reklāmu izvietošana.