Asprātīgas, izglītojošas un sociāli atbildīgas kampaņas.
Francijā notiekošajā ikkadējā reklāmas un radošuma festivālā Canne Lions īpaša kategorija ir atvēlēta arī mūzikas videoklipiem un ar mūziku saistītām reklāmām, sociālajām un cita veida kampaņām. Canne Lions 2016 galvenās balvas piešķirtas dziedātājas Beyonce "Formation" videoklipam un lielveikalu tīkla Edeka skumjākajai Ziemassvētku reklāmai. Gūt iedvesmu un mācīties interaktīvu pieeju ikdienišķajam varam arī no pārējiem laureātiem!
Beļģu klasiskās mūzikas festivāls "B Classic" sevi popularizē mūsdienīgā veidā - piedāvājot cilvēkiem padarīt savus sadzīviskos video no tiesas episkus, tos uzlabojot ar orķestra skaņdarbu.
Speciāla mūzikas aplikācija padara mūziku klusāku, kad cilvēks šķērso ielu, šādi glābjot dzīvības.
Lai popularizētu radio Beats 1, tika noorganizēts skrējiens, kas Beats 1 radio šova laikā notika dažādās pasaules valstīs. Dīdžeju seti palīdzēja skrējējiem sasniegt finišu.
Labdarības fonda "SickKids" kampaņā iesaistījās pasaules slavenā grupa "Coldplay". Viņu dziesma "Fix You" kļuva par tituldziesmu "Just Another Day" videoklipam, kas attēloja smagi slimo bērnu ikdienu.
Sporta zīmola "Under Armour" kampaņā piedalās izcilais peldētājs Maikls Felps, kurš gatavojas savām pēdējām olimpiskajām spēlēm šī gada augustā Rio. Reklāmas rullītī svarīga loma ir mūzikai.
Mēs labi atceramies skandālu pēc Grammy 2016 ceremonijas, kur durvju sargs atteicās ballītē ielaist slaveno Bītlu Polu Makartniju, jo viņu neatpazina. Makartnijs saglabāja humora izjūtu un sacīja, ka jāstrādā pie jauna hita radīšanas. Viņu sadzirdēja Brazīlijas radio Kiss FM un nolēma par hitu padarīt mūziķa 1986.gada dziesmu "Angry". Kiss FM uzrunāja arī citas Brazīlijas radio stacijas. Kopā viņiem izdevās!
Jaunzēlandes mobilo sakaru kompānija 2degrees ar 100,000 krāsainām LED lampiņām izdekorēja Oklendas tiltu. Izmantojot mūzikas aplikāciju, ikviens varēja diriģēt tilta apgaismojumu.
BBVA banka Dienvidamerikā iesaistījās vietējās mūzikas popularizēšanas akcijā, kuras rezultātā vietējie mūziķi 15 dienās tika pie raidlaika FM Radio stacijās.
Ar mērķi būt saistošākiem jauniešu auditorijai, ātrais ēdinātājs KFC radīja īpašus interaktīvus galdus, lai klienti, viens otram netraucējot, varētu iepazīties ar jaunajiem Dienvidāfrikas mūziķiem.
Superbola reklāmas 50. jubilejas gadā kopā tika sapulcināti gan pieaugušie, gan bērni, kuri ir dzimuši 9 mēnešus pēc grandiozā mača. Viņi visi veidoja lielu kori un kopā ar dziedātāju Sīlu izpildīja savdabīgu dziesmas "Kiss of the Rose" versiju.