10 aktuālas, Canne Lions 2016 apbalvotas mūzikas mārketinga idejas (VIDEO)

Raksta attēls - 10 aktuālas, Canne Lions 2016 apbalvotas mūzikas mārketinga idejas (VIDEO)

28.06.2016 / Parmuziku.lv

Asprātīgas, izglītojošas un sociāli atbildīgas kampaņas.

Francijā notiekošajā ikkadējā reklāmas un radošuma festivālā Canne Lions īpaša kategorija ir atvēlēta arī mūzikas videoklipiem un ar mūziku saistītām reklāmām, sociālajām un cita veida kampaņām. Canne Lions 2016  galvenās balvas piešķirtas dziedātājas Beyonce "Formation" videoklipam un lielveikalu tīkla Edeka skumjākajai Ziemassvētku reklāmai.  Gūt iedvesmu un mācīties interaktīvu pieeju ikdienišķajam varam arī no pārējiem laureātiem!

1. Super Bowl Babies Choir

Superbola reklāmas 50. jubilejas gadā kopā tika sapulcināti gan pieaugušie, gan bērni, kuri ir dzimuši 9 mēnešus pēc grandiozā mača. Viņi visi veidoja lielu kori un kopā ar dziedātāju Sīlu izpildīja savdabīgu dziesmas "Kiss of the Rose" versiju.

2. B CLASSIC: Epicgram

Beļģu klasiskās mūzikas festivāls "B Classic" sevi popularizē mūsdienīgā veidā - piedāvājot cilvēkiem padarīt savus sadzīviskos video no tiesas episkus, tos uzlabojot ar orķestra skaņdarbu.

3. Safe&Sound Music Player

Speciāla mūzikas aplikācija padara mūziku klusāku, kad cilvēks šķērso ielu, šādi glābjot dzīvības.

4. Beats 1 Run

Lai popularizētu radio Beats 1, tika noorganizēts skrējiens, kas Beats 1 radio šova laikā notika dažādās pasaules valstīs. Dīdžeju seti palīdzēja skrējējiem sasniegt finišu.

5. SickKids

Labdarības fonda "SickKids" kampaņā iesaistījās pasaules slavenā grupa "Coldplay". Viņu dziesma "Fix You" kļuva par tituldziesmu "Just Another Day" videoklipam, kas attēloja smagi slimo bērnu ikdienu.

6. UNDER ARMOUR PHELPS

Sporta zīmola "Under Armour" kampaņā piedalās izcilais peldētājs Maikls Felps, kurš gatavojas savām pēdējām olimpiskajām spēlēm šī gada augustā Rio. Reklāmas rullītī svarīga loma ir mūzikai.

7. #mccartneyhit Kiss FM

Mēs labi atceramies skandālu pēc Grammy 2016 ceremonijas, kur durvju sargs atteicās ballītē ielaist slaveno Bītlu Polu Makartniju, jo viņu neatpazina. Makartnijs saglabāja humora izjūtu un sacīja, ka jāstrādā pie jauna hita radīšanas. Viņu sadzirdēja Brazīlijas radio Kiss FM un nolēma par hitu padarīt mūziķa 1986.gada dziesmu "Angry". Kiss FM uzrunāja arī citas Brazīlijas radio stacijas. Kopā viņiem izdevās!

8. 2degrees - Play the Bridge

Jaunzēlandes mobilo sakaru kompānija 2degrees ar 100,000 krāsainām LED lampiņām izdekorēja Oklendas tiltu. Izmantojot mūzikas aplikāciju, ikviens varēja diriģēt tilta apgaismojumu.

9. THE MUTE PERFORMANCE

BBVA banka Dienvidamerikā iesaistījās vietējās mūzikas popularizēšanas akcijā, kuras rezultātā vietējie mūziķi 15 dienās tika pie raidlaika FM Radio stacijās.

10. KFC SoundBite

Ar mērķi būt saistošākiem jauniešu auditorijai, ātrais ēdinātājs  KFC radīja īpašus interaktīvus galdus, lai klienti, viens otram netraucējot, varētu iepazīties ar jaunajiem Dienvidāfrikas mūziķiem.

ParMuziku.lv

ParMuziku.lv ir online mūzikas žurnāls, kurā iespējams izlasīt svarīgāko par mūziku Latvijā un pasaulē. Šeit vari atrast ne tikai aktuālās ziņas, ekspertu viedokļus, albumu, DVD un koncertu apskatus, bet arī informāciju par mūzikas biznesa ikdienā neredzamo pusi – autoru un izpildītāju blakustiesībām, ierakstu izpildījumu publiskajā telpā, kā arī mūzikas industriju kopumā.

Par LaIPA

Biedrība „Latvijas Izpildītāju un producentu apvienība” (LaIPA) ir kolektīvā pārvaldījuma organizācija, kur apvienojušies pašmāju un ārvalstu izpildītāji un fonogrammu producenti, lai iestātos par savām tiesībām un saņemtu taisnīgu atlīdzību par savu fonogrammu izmantošanu Latvijā un ārvalstīs. Vairāk

Sazinies ar mums!